• pexels-dom

L'impurtanza di installatori tempuranee in segnu industria-Exceed Sign

 

Cù u rapidu sviluppu di l'ecunumia, promossa da l'industria di i segni di publicità, un gran numaru di installatori sò stati furmatu.Certi sò installatori di sign-shop, alcuni sò installatori di cumpagnie di pittura spray, alcuni sò travagliadori di custruzzione di cumpagnie di segni.

U travagliu in a publicitàindustria di segniper quasi 10 anni, sapemu chì a stallazione di publicità hè l'ultimu passu, ma ancu assai impurtante.Determina ciò chì u cliente vede à a fine.Questa prova u livellu tecnicu è l'esperienza di un installatore di publicità.

L'industria di i segni di publicità hè sfarente di l'altri industrii in chì ùn pò micca esse produttu in massa assai spessu nè mantene una certa quantità di inventariu.Un saccu di installatori AD anu da sceglie impieghi tempuranee.Allora i picculi cumpagnie di segni facenu più prublemi.Se u disignu hè bonu, u pruduttu hè ancu assai bellu, a tecnulugia di u travagliu di l'installazione ùn hè micca abbastanza bona, allura u risultatu finali hè insatisfactoriu.Se l'installatore hà menu di cinque anni di sperienza, ùn pò micca esse un prufessiunale.

67tool-2022-12-20 15_23_31
67tool-2022-12-26 09_49_17

Dunque, se assumete un installatore temporale, assicuratevi chì ellu hà almenu cinque anni di sperienza.Avemu da attente à a tecnulugia è assicurà a qualità di a stallazione.I mutivi sò i seguenti: 1. In particulare l'installatori di l'altitudine outdoor, anu bisognu à avè u certificatu di saldatore, certificatu di operazione d'altitudine, certificatu di electricista, etc.Ci sò certe difficultà in u funziunamentu d'altitudine.2 I travagliadori pruvisorii di l'installazione di publicità deve esse bè à cumunicazione, hà da parlà à u pruprietariu, u designer è u logu o a cumpagnia di publicità.Per quessa, ellu o ella hà bisognu à avè grandi cumpetenze di cumunicazione è capiscitura.3. Se pensate chì a stallazione di publicità hè un travagliu duru, allora vi sbagliate.Hè facilitu per dannighjà a superficia di u segnu in u prucessu di muvimentu è stallazione.L'installatori deve esse attentu quandu travaglianu, è trattà i segni cù cura è gentilezza.

Per riassume, un installatore di publicità eccellente, in particulare installatori tempuranee in u passu finale dipruduzzione di segni publicitariihè particularmente impurtante, s'è vo avete scontru installazione publicitariu travagliadori pruvisoriu, per piacè dà affirmazioni è sustegnu.

Facemu u vostru segnu supera l'imaginazione.


Tempu di post: May-09-2023